keskiviikko 29. elokuuta 2012

kuumetta&kuumetta...

argh. Mun kuume ei vaan laske! Se nousee joka päivä tonne 38.5, sitten otan lääkkeen ja se laksee, mutta sitten taas parin tunnin päästä sama homma.. Kyllä mä eilen kävin lääkärissä, anto se mulle antibiootteja ja käski popsia niitä ja levätä. Kaiken kukkuraks mulla on vielä jonkinlainen nielutulehduskin<3 Voi että ku on tämä elämä ihanaa.



 Oon ollu koulusta jo viikon poissa. En voi olla enempää tai en pääse mitään kursseja läpi, eli huomenna raahaan itteni kouluun vaikka mikä olis! Ei siellä varmaan mitään opi ku aivot on silkkaa mössöö...

Tänää kuitenkaan en jaksanu enää vaan istua sisällä. Mentiin Riinan kanssa ilmottautumaan autokouluun! Herranjumala.. Outoo kuvitella itteni jossakin auton ratissa, kun en mä saa autoa edes liikkumaan.. Kai sitä oppii!:)



Oon mä yrittäny tässä vähän ruotsia lueskella, mutta ei oikein onnistu. Mun aivot ei jaksa keskittyä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti