sunnuntai 12. elokuuta 2012

Viikonloppua!

Elikkäs tässä vähän viikonlopun kuulumisia!:)

Perjantaina myö istuskeltiin typyjen kaa torilla jonkun aikaa ja höpöteltiin kaiken näköstä:) Sitten sinne tuli nii saakelin kylmä ni oli pakko lähtee kotialämmittelemään!

Aamulla sitte oliki herätys 6.50 soimassa, siilinjärven kisat! Oli kyllä taas pitkästä aikaa niin mahtavaa, varsinki nähä jatta tytyä, viimeks ollaan nähty tossa suunnilleen vuos sitten.. :D Saatiin VIP-passit ja päästiin syömää sinne syömään ihanaa ruokaaa+lettuja! Aah.. Aamusta iltaan siellä sitten meni:) Vein myös Pekalle synttärilahjan sinne, ku se täytti tuossa noin viikko sitten 18. Ostin sille kaks ponia, joitten häntää saa harjattua:p Sen ilme oli kyllä niin paras ku sai ne käteensä, järkytty se kyllä myös siitä ku edes olin ostanu sille synttärilahjan:D




Pahoittelen kuvien vähäisyyttä, mutta olin niin innoissani kaikista ihmisten jälleennäkemisistä, ni ei millää malttanu kuvata:p

Mutta! Viime yönä tossa 12 aikaan, olin niin onnellinen. Meiän ovelta kuulu pikkiriikkane hiljane koputus. Emma! <3 Juteltiin kaikesta mahollisesta ja naurettiin niin paljon että mun vatsalihakset oli tulessa enkä voinu liikuttaa mun suuta ku siihen sattu niin paljon! Toi se mursu mulle sieltä karkkia ja sellasia ihania kyniä mitä käskin sen tuoda ja kaks kynsilakkaa, mitkä myös pyysin :D:D Aamu neljää se kello siinä lähenteli ku nukkumaan pääs, nyt pikkase väsyttää..
Väsymyksen alko huomata ku katottiin tätä kuvaa, ja mä kysyin että: Kuka vittu on laittanu oravalle vaatteet?
Siitä alko armoton nauru, ja sille ei muute näkyny loppua, ku sama asia nauretti vielä tänä aamuna!::D

Tänää sitten katottiin Emman ja Miksun kanssa Sorority Row-elokuva, ja se oli huisin hyvä! :)
Toi on sellanen sopivan pelottava ja jännittävä!:D

Sitte elokuvan jälkee alettiin pelleillä kaikkee.. Mun vatsalihastreenit on kyllä tänä viikonloppuna ollu aika huima ku joka päivä nauraa niin paljon että koskee:D

Tuo tytsy se ei oo kyllä muuttunu tippaakaan maailmalla, ja nyt jo tuntuu että se ei missää ikinä ois ollukkaan:D

Huomenna sitten ahkerana tyttönä kouluun ja ruotsia kolmessa eri muodossa; 2h puhekurssia, 2h abikurssia ja 2h jotain normaalia kurssia. Tykkään. En.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti