tiistai 7. elokuuta 2012

Keep it together

Voi että kun mä oon laiska! Mä joka päivä sanon ittelleni että nyt kyllä luen kirjotuksiin. Aina mä kuitenki keksin jotain muuta. Huomaan että oon tekstaamassa jollekkin kaverille että tehtäiskö jotain tai oon koneella. Siivoon jopa ennemmin huonettani.. No äiti on kyllä siitä ihan ilonen.



Viime päivät oon kuitenkin tuhlannu nälkäpeliä lukemalla ja aah.. Oon ihan rakastunu! Kävin sillon kattomassa ton leffan elokuvissa ja tykkäsin siitä jo sillon! Nyt ootan että se dvd ilmestyis ja pääsisin kattomaan uudestaan! Ja haluan lukee sen toisen osan jo! Mutta käskin itteeni etten saa lainata sitä ennenku oon kunnolla lukenu noihin kirjotuksiin! :D

Weheartit
Huh. Mä en usko että se koulu alkaa tällä viikolla. Toisaalta on kiva mennä sinne ku näkee ne kaikki koulukaverit joihi ei oo kesän aikana hirveesti pitäny yhteyttä! :)



Mut nyt kuitenkin mä haluun keskittyä tähän lomaan vielä! Nukkua pitkään, lenkkeillä ja nähä kavereita! Kokonaisuudessaan on ollu mahtava kesä, paljon reissuja ja uusia kokemuksia! Sateetkaan ei nyt niin kauheesti haitannu, ku aina sato kun olin töissä, ja kun olin lomilla ni oli helteet <3 ah. Kerranki se meni oikein päin!:d



Nyt mä ootan innolla ens viikonloppua, Emma tulee kotiin!! Ja on siilinjärven crossi-kisat. Ei vois enää oikeen asiat paremmin olla! :3 Me aiotaan lauantaina tai sunnuntaina nukkua emman kanssa teltassa, ku ei olla tehty sitä koko kesänä! Normaalisti me nukutaan siellä läpi kesän!



Anteeks tää weheartit kuvien linkittely, mutta ei yksinkertasesti oo tullu inspistä kuvailla! Huomenna mä yritän panostaa ja ottaa vähän kuvia ja jakaa niitä sitten tänne! :)

Tähän loppuun nyt vähän inspiraatio kuvia kuitennii:


Joo noi kuvat ei nyt halua totella mua ja asettua samaan riviin tai vierekkäi oon räpeltäny niitten kanssa jo tunnin ja nyt ei enää hermo riitä!:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti