torstai 2. elokuuta 2012

Can't do it all alone'

Huh. Mun jalat on niin jumissa, en taivu yhtään mihinkään suuntaan! Eilen oltiin Hennan kanssa kuntosalilla sellanen kaks tuntia, tein kaikkee mahollista ja liikkeitä joka osalle kehossa. Ja hiki muuten virtas ja ihan kiitettävästi!

Weheartit

Tännää 11 aikaa henna ilmesty meiän ovelle ja lähettiin sellaselle 3 tunnin lenkille! Meillä oli molemmilla vielä koiratkin mukana, ni samalla pääs käsivoimatkin kasvamaan :d Vaikka mun koiravanhus onkin jo 9-vuotta, kyllä siinä silti virtaa riittää :3


Nyt oon saanu itteeni jo niskasta kiinni ja oon jopa alottanu ruotsin yo-kokeisiin lukemisen! Okei, 3 kappaletta oon lukenu ja kirjottanu sanat ylös, mutta alku se on sekin! Huomenna jatkuu! Kyllä mä nyt yritän 2 tai 3 kirjaa saada kesäloman aikana luettua. Pitää piiloutua mökille, ni ei voi keksiä mitään verukkeita miks en lue..

Huomenna meen sitten pitkästä aikaa moikkaamaan Elisaa! Kattoo sitten mitä keksitään:) Mummolassakin pitäis käydä, ku koko kesälomalla oo kerenny:( 

Perjantaina Niklas tuleekin lomille ja lähetään vähä shoppailemaan varkauteen! Se töhö hajotti puhelimesa ni kai se uuden tarvii, onneks siellä on h&m mun pelastukseks ni saan minäkin osani::d

Tää vaan jotenki muistuttaa mua aina sen jälkee ku mun on pitäny ostaa vaan yksjuttu... :D

Kyllä tää reenaaminen painaa sen verran päälle että oon ihan valmis menemää nukkumaa tossa 10 aikaa, mutta en halua näinä loman viimesinä päivinä!:d Nyt oottelen innolla että meiän tanssiharkat alkais, ainaku kuulen jonku ihanan rytmin ni tekee mieli vaan hytkyä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti