maanantai 30. heinäkuuta 2012

Kyllä menee aika liian nopeesti! Enää vähä reilu viikko kesälomaa jälellä! Nyt kun mietin että mitä oon saanu aikaan, ni eipä mitää kummallista. Töitä, reissuilua ja ihan vaan olemista, mitäpä sitä kyllä oikeestaan kesään muuta tarviikkaan :)

Perjantaina iskällä oli synttärit, ja leivoin sille näin hienon omakuva kakun, kyllä muute tykkäs :D

Pejantaina olinkin hempulan kanssa. Istuskeltii kylällä eripaikoissa muutama tunti ja sitten Niklas tulikin lomille ja mentiin käymää niillä. Illaks suunnattii meiä mökille, kuvia ei oo ku unohin kameran kotiin!! Saunottiin rauhassa, kunnes yhtä-äkkiä saunaan ryntää mun 6 pientä serkkua.. Se siitä rauhallisesta saunasta.D Uitiin sitten niitten kanssa ja saunottii varmaaa tunti.






Lauantaina sitten mentiin iisalmeen, kun patella oli kisat. Kävin aamulla hakemassa kameran kotoo, mutta  sitte iisalmessa huomasin että olin ottanu väärän objektiivin mukaa, ni ei nuita kuvia nyt oikee siitäkää oo. Ei oikein menny putkee!










Eilen sitte oltiin miksulla rillaamassa hyvällä porukalla, ja jälleen unohin kameran kotiin. Mikä mua vaivaa.. Syötiin ja naurettiin, oli hirmu kivvaa :)

Tänää sitte käytii hennan kanssa sellasella melkee puolentoista tunnin lenkillä, vaikka mittari näytti ton +30 astetta. Kyllä muute hikivirtas! Huomenna ajatteltii mennä salille aamusta.

Nyt minä lähen hankkimaan väriä pintaan, ku vihdoin toi aurinko on löytäny suomen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti