sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

I stopped using my head, let it all go'

Mä oon nyt päätäny että alan kuntoilla! Tiistaina kävin jo juoksentelemassa jonku 5 kilsaa, ja aattelin että joka viikko vois käyä ainaki muutaman kerran juoksemassa tai tehdä jotain muuta. 
Me pelataan aina iltasin Emman, Alexian ja Ellin kanssa kaiken maailman pelejä ajankuluks:d Keskiviikko ilta pelattii korttia ja naurettii. 

Torstaina käytiin kokeilee frisbeegolffia, ku lepikällä on se rata:) mä hävisin reippaasti kaikille, en oo ikinä pelannu ja sen kyllä huomas.. Sitten vielä illalla pelattii Buzzia, englanniks! Kyllä oli aivonystyrät kovilla ku koko ajan piti ajatella kauheesti! :D







Perjantaina mun porukat lähti mansikkakarnevaaleille niin mä pidin kavereille grilli-illan! :) Meitä oli 13, ja meillä ei ole mikään suuri talo:d Luotin siihen että oltais voitu olla ulkona, mutta eiköhä täällä satanu koko ilta.
Syötiin, naurettiin ja pelattiin skibboo ja unoa:) 







Eilen sitten pyöräiltii Hennan kanssa sellaset 10 kilsaa ympäriinsä ja päätettii että aletaan kuntoilla:) Sitte käytiin jätskillä ja mentiin torille istuskelemaa:) Sitten Paten tyttöystävä toi meille mansikoita ilmatteeks, ku oli niitä siinä torilla myymässä. 

Illalla sitten lähettiin skootterilla Niinan kanssa varkauteen kattomaan Saulin ja Juhon uutta asuntoo. Me pelattiin jotain murhaaja peliä, ja juho oli nii sekasi että nauro varmaa kaks tuntia lattialla putkeen:Dd Sitten se tarttu muihinkin ja räkätettiin melkein 5 tuntia, lopuks mulla sattu hirveesti vatsalihaksiin ja vedet valu silmistä! Vähä ennen 1 yöllä oltiin sitten takas kotona, ja ei voi muuta sanoo ku että oli tosi mukavaa!:)

Tänään sitten oli Larin rippijuhlat, oli hirmu hyvää ruokaa ja kakkuja:)







Tänään käytiin Hennan kanssa salilla, ja nyt tuntuu jaloissakin siltä:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti