perjantai 27. heinäkuuta 2012

Ollaan parempia yhdessä ku erikseen'

Kerron heti alkuun elämäni varmaan noloimman kokemuksen.

      Oon siis töissä hanxilla (myy moottoripyöräily varusteita). Kysyin mieheltä, tarvitaanko täällä apua. Kypärää oli metsästämässä. Siinä sitten esittelin kaikkia malleja ja loppujen lopuks totesin että miehellä on aika iso pää. Ainut mikä saatiin mahtumaan päähän oli sellainen avautuva malli, kun kypärä oli päässä, käskin painaa etupuolen alas, niin nähdään onko se hyvä. Loppujen lopuks kypärä lukkiutui, ei mahtunut päästä pois , se vaan pysy siinä vaikka mitä yritti.. Nolona menin pomon hakemaa: Voisitko tulla kattomaan ku asiakkaalla juuttu kypärä päähän ja me ei saada sitä pois:D kyllä oli pokassa pitelemistä siinä vaiheessa.

     En oo kerenny oikein päivitellä, ku oon ollu koko viikon mökillä ja siellä ei oo inspiraatio ollu ihan kauheen korkeella:D Nyt mä kuitenkin taas ryhdistäydyn!

Viime viikonloppuna kävin moikkaamassa niklasta kontiorannassa. Mä olin kattonu bussi aikataulun ihan päin honkia, luulin että aamulta 6 lähtee bussi kuopiosta. Siinä ooteltii mutta ei bussia näkyny.. Iskä sitte kiltisti heitti mut joensuuhun ja pääsin onnellisesti perille:) On ne kyllä siellä kun koiria.. " ALOKKAAT VAPAA" oikeesti, mä en arvosta ollenkaan tollasta. Niistä yritetää tehä jotain tappokoneita ja viedä persoona. Nätissä rivissä alokkaat huutelee vaan. OIKEESTI, tuossa touhussa ei oo mitään järkee, siellä opeteaan tappamaan ihmisiä, jotka on ihan samanlaisia ku me?! Suomessa ei oo kaikki ihan kohallaan, jos multa kysyttäs palkka-armeija tänne ja heti. Nuo miehet/naiset vois tehä jotain järkevää tuollaki ajalla mitä ne tuolla käyttää. Sivari on mun mielestä kaikkein järkevin ratkasu, siellä voi sentää tehä jotain hyödyllistä?! Anteeks paasaus.











Muuten oon ollu töissä ja siellä möksällä ni eipä oo mitään ihmeempiä tapahtunu.
Tännää oltii nooran ja hennan kanssa kattomassa jalkapalloo (juoruamassa).

Sain tän niklaksen äidiltä, ku oon niin rakastunu tähän, normaalisti käytän tätä mukia aina niillä, ni nyt se oli ostanu mulle oman! :) aah..











Viikonloppuna ois tarkotus suunnata Iisalmeen kattomaan paten crossi-kisoja ja sitte illasta kuopio rokkii! Sunnuntaina sit vielä miksulle rillailee, kattoo mitä muuta sitte kehittelee:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti