torstai 9. elokuuta 2012

You better hold on'

Jes. Nyt on ensimmäinen päivä abina ohi! Uskomatonta kun miettii että tää on jo 12 vuos koulua, mitenkä monta tuntia mä oon siellä yhteensä istunu?! Mut kokonaisuudessaan oli tosi mukava päivä. Heti tänään jo suunniteltiin meiän tyttöporukalla että kuhan ruotsin kirjotukset on ohi, ni me mennään vähä mökkeilemää viikonlopuks! ;) Sitä ootellessa.


 Näin ilosella mielellä olin aamulla lähössä kouluun! :D ja miks mun silmät harottaa?!
 Niklas nauro mun korvikselle koko viime viikonlopun, ku ei muka oo ollenkaan mun tyyliä..


Uuet lukiokalenterit oli tietysti päivän kohokohta! Piti heti päästä kattomaan alennukset hm:lle ja raxiin! Ja jes, hm;ltä saa 20% alennusta farkuista tässä kuussa! Sinne siis.


Ei kovin rankka oo tuo ensimmäinen jakso:D Kiva kahentoista aamu, aah!

Nyt mä yritän ottaa itteeni niskasta kiinni ja alkaa kopioimaan mun miljoonia kuvia levyille. Mulla menis tähän aikaa varmaan joku 2 viikkoo. Pitää vaan aina tehä tällee vähä kerrallaan :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti