keskiviikko 22. elokuuta 2012

Adios!

Nonii! pikapäivitys ennenkun painun pehkuihin!
Tänään mä oon vaan pakkaillu ja siivonnu.. Toivottavasti kaikki on nyt mukana! :p Mulla on myös tosi kipee olo, että katotaan nyt mitenkä alkaa tästä rullaamaan vitamiinien ja buranan voimalla. Eiköhä viikonlopun yli kuitenkin selvitä :) Huomenna ois 8 aikaan lähtö, Henna ja sen äiti tulee hakemaan mua ja sitten mennään hakemaan Eemeli, ja matka alkakoon! Jännittää jopa ihan että miten mä saan sanaa suustani englantia, ku koko ajan on vaan ruotsia:D Opiskelin mä sitä espanjaaki sillo keväällä sen yhen kurssin, pitää yrittää kuunnella että saako siitä niitten puheesta mitään selvää:D Veikkaan että ollaan Hennan kanssa vähä ulapalla:D

Käytiin me myös Emman kanssa tänään Aapon luona kahvittelemassa, juoruamassa ja syömässä Aapon karkkeja:D Siinäpä tuo päivä onkin menny, väsymys on kauhee, joten taidan painua pehkuihin! Palaan ehkä sunnuntaina taikka sitten maanantaina kun pääsen koneen ääreen!

Tähän loppuun nyt kuitenkin muuta weheartit kuva, kun omia en oo saanu räpsittyä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti