torstai 6. syyskuuta 2012

Älä suunnittele tulevaisuutta, se tulee riittävän nopeasti muutenkin.

On tullu tässä pikkanen tauko... On vaan ollu niin kauheesti kaikkee hommaa! Sain onneks mun taudin laannutettua antibiooteilla, ja pääsin jo viime torstaina kouluun:) Olinhan mä ihan vaan jonku verra tippunu kärryiltä, mutta nyt oon jo suhtkoht mukana:D

Viimeviikonloppuna oltiin Emman ja Niklaksen kanssa perjantaina Niinan luona kattomassa paranormal activity 3, ei ollu enää läheskään niin pelottava ku ensimmäisellä kerralla:D Sen jälkee Emma tuli meille sitten yöks pitkästä pitkästä aikaa yöks! :) Mulla ei oo mitään kuvia, en ees muista millon oon viimeks käyttäny mun kameraa... Ups. Ja oon hävittäny mun jalustasta sen osan millä saan kameran siihen kiinni! Kertokaa joku saako niitä ostettua erikseen vai pitääkö mun ostaa kokonaan uus jalusta?!

Ja sitten lauantai aamuna katottiin Emulin kaa step-up 3, ku käytii kattoo se iäisyys sitten elokuvissa:) Mutta me laitettiin siihen ruotsin tekstit! Jes hyvä me:) 

Illemmalla sitten Niklas tuli meille ja mentiin syömään koti-pizzaan:) Söin jotain kana kotzonee, vai mikä onkaan. Ja en kyllä tykänny!! Siinä oli ihan liikaa jotain lillinki kastiketta:(  Eli kaduttaa etten ottanu pizzaa!


Sunnuntaina mä luinkin oikeestaa melkee vaa ruotsia ja Niklas kyseli multa sanoja.. En jaksa enää! Ens viikon tiistaina on YO-kuuntelu. APUA. nooh, kai se läpi menee ainakin :p

Tällä viikolla en ookkaan sitten muuta tehny ku päivisin käyny koulussa, sitten tullu pariks tunniks kotiin ja lukenu ruotsia. Viieks oon sitte aina hiimaillu autokoululle ja tullu kotii joskus 7 jälkeen. Ollu Emman kanssa ja kattonu BB:tä :D Siinäpä mun viikkoo. :D Eilen varasin kaks ensimmäistä ajotuntia, ja mua jännittää nyt jo ihan tosi paljon!

Saatiin myös tietää että päästää näkemään meiä uusia kamuja Espanjaan syyslomalla! wuhuu:)

Nyt lupaan tästä etteen päin panostaa tohon kameran käyttöön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti