keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Live while we're young


Äh, mä haluan taas tuon väriset hiukset! Mun mielipide vaihtuu suunnilleen kerran viikossa siitä, että haluanko värjätä tummaks vai pitää nää vaaleet.. Mulla oli kuitenkin joskus yläasteella ihan piki mustat hiukset ja ai että  sitä tuskan määrää, kun piti tehä sata värinpoistoo ja sen jälkeen hiukset oli sellasta hamppua, että ei enää!


Ulkona on kauheen kylmä, todellakin on jo syksy! Tekis miel vetästä villasukat jalkaan ja painella kuuman kaakaon kanssa peiton alle. Se on paras asia syksyssä! Saa hyvällä omallatunnolla vaan käpertyä sisälle :)


Nyt mun pitäis lukee noin 100 sivua Suomen kirjakielen ja kirjallisuuden historiasta, mutta kiinnostus prosentti on pyöreet nolla.. Mikä siinä on että vaikka tietää että pitäis opiskella, tai ei tästä mulla muuten ainakaan tuu yhtään mitään, niin silti sitä keksii itelleen kaikkia verukkeita ja parempaa tekemistä, että välttyis lukemiselta..  Lähen siis kohta ennemmin Saulin luokse pelaamaan purkkista! :) Jos sitä illalla jaksais paneutua äidinkielen ihmeelliseen maailmaan!

Katotaan kirjottelenko tänne vielä huomenna vai palailenko vasta sunnuntaina mökki viikonlopun tunnelmien kanssa! :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti