torstai 20. syyskuuta 2012

Every second is a highlight.

Apua, tää on uudistunu! kauheen outo:D

En oo kerenny kirjottaa missään vaiheessa, kun mun viikot kuluu näin: Ruotsia koulussa, autokoulu, ruotsia kotona.. Mut huomenna se loppuu! Nyt mä vaan mietin tässä koko ajan, että mitä mä haluan ostaa evääks sinne kirjotuksiin, että jaksan ahertaa ja miettiä!


Lauantaina me istuttiin iltaa Emman luona Miksun, Hennan, Janinan ja Miran kanssa:) Pelattiin korttia, katottiin leffaa ja tuommosta. Myöhemmällä mentiin sitten pertun luokse, ku ne oli siellä istumassa iltaa poikien kanssa:p On kyllä muute erilaisia nuo poikien pippalot ku tyttöjen. Siellä ne vaan napotti sohvalla ja joi kaljaa :D Sitten joskus 3 aikaan yöllä tanssittiin teboilin pihalla Empsun ja Hempsun kanssa Gangnam stylee:D eei näin.


Mä yritän ettiä nahkatakkia itelleni joka paikasta mutta nääh, ikinä ei löydy sopivaa kokoo, tai sitten ne ei muuten vaan miellytä mun silmään. Mutta oon päättäny että haluan sen, ni minä vielä löydän sen! 
Muutenkin oon kolunnu kauheesti nettikauppoja nyt läpi, varsinkin zalandoo ja voisin tilata sieltä vallan vaikka mitä! Voi että.. Vieläkun ois rahaa:p 

Nyt oottelen tässä että Niklas tulee lomille:) Sitä ennen kuitenkin aattelin mennä juoksemaan pikkasen, jos jaksan nousta tästä penkistä.. Huomenna mennään sitte vähä rentoutumaan Niklaksen ja niiden mökille:) Ja mä lupaan heittää ruotsin kirjat roskiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti