lauantai 15. syyskuuta 2012

En vaihtais sekuntiakaan

    Tää päivä on ollu kaikin puolin huippu! Aamulla saatiin tietää ruotsin yo-kokeen kuuntelun tulokset: 70/90 ! Mä oon ihan järkyttyny, en ois ikinä uskonu että kykenen saamaan noin hyviä pisteitä. Ootin sellasta 50 suunnilleen. Toi on kuitenkin pieni osa kokonaisuutta, ni ei sillä nyt ihmeitä tehä :p
    Sen jälkeen mulla oli hammaslääkäri, mutta se oli onneks hirmu mukava, eikä ees onneks löytäny mitään vikaa. Mulle on iskeny jonkilainen pieni hammalääkäri kammo ton juurihoidon seurauksena, kun se tehtiin ensin tohon väärään hampaaseen...
    Koulukin loppu jo yheltä, mutta jäin vielä tunniks tuonne huitelemaan ja oottamaan kavereiden kanssa että niiden bussit tulee:) Siinä sitten höpöteltiin kaikkee niin tyhmää, että meitä ei vois todellakaan uskoo lukion kolmosluokkalaisiks! Mietittiin mm. sitä että voiko imurilla oikeesti tehä fritsun  ja muuta yhtä laadukasta :D
   Illalla olikin olkkari, aattelin että siellä ei oo varmaan ketään, mutta menin kuitenkin kattomaan, onneks! Siellä oli paljon kivoja ihmisiä, ja kyllä sai nauraa! Ei uskois että ollaan seurakunnan nuorten illassa. Hirveen monet aina ajattelee, että miks me ollaan siellä? Monilla on ennakkoluulot että siellä rukoillaan ja lauletaan jumalalauluja, mutta ei! Me  nauretaan mahat kippurassa, syödään ja ihan vaan istutaan iltaa!
    Siitä sitten lähettiin Emman, Hennan, Janin ja Saulin kanssa varkauteen mäkkärille syömän vähän iltapalaa:) Siellä oli kyllä niin tohelo myyjä että huhhu.. Se ei ihan oikeesti osannu tehä yksinkertasesti mitään. Hävetti ihan sen puolesta, ku koko ajan joku meni sille jostain valittamaan että jotain puuttuu tilauksesta ymsyms...
    Kameran oisin ottanu mukaan, mutta sitten huomasin että sitä oli akku loppunu.. Niin mun tuuria.

Huomenna ois luvassa sitten ruotsin lukemista ja lenkkeilyä. Illalla mennään Hennan kanssa Emman luokse yö kyläilemään! :) En edes muista millon ollaan viimeks oltu kaikki samassa paikassa yötä!




Nyt tylsyyksissäni kasasin wehearitista vähän kuvia tuohon nuinnikkaasti.
ps. 94 päivää ni mä täytän 18!  Sitä ootellessa


Mä oon huomannu tässä, että suomalainen musiikki on parantunu ihan kamalasti! Tuntuu että en mä pari vuotta sitten tykänny kenestäkään suomalaisesta laulajasta, mutta nyt on vaikka ketä! Tässä muutama ihan vaan tälleen esimerkiks:







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti