keskiviikko 12. syyskuuta 2012

I make mistakes that I learn from cause I'm young'

Mä oon ihan kokonaan unohtanu kertoo että kävin kampaajalla! Siitä on jo kyllä yli viikko mutta kuitenkin :D Nyt on hirveen hyvässä kunnossa latvat, eikä harmita yhtää että leikkasin:) Nyt nämä kyllä ylttää suunnilleen tuohon vähän yli olkapäiden, mutta kyllä ne kasvaa!

 Ei, en oo raskaana, vaikka siltä näyttäiskin

Nytkun oon parantunu ni tää tauti iskee vaan takasin päälle. Oon yrittäny syödä kauheesti vitamiineja mutta tuntuu että ei auta..

Viime perjantaina me oltiin Emma, Miran, Miksun ja Jyrin kanssa meillä kattomassa leffaa, syöpöttelemässä ja iha vaa olemassa:) Katottiin 50/50, ja se oli ihan hyvä. Miksu vaan huijas meitä siitä mitä lopussa tapahtuu ja me itkettiin Emman kanssa jo ennenkun mitään oli tapahtunu :d Sitten myöhemmin katottii Sami Hedbergin kokovartalomies 2, ja kyllä sai muuten nauraa! :D



Lauantaina lähettiin sitten Niklaksen kanssa Kuopioon, ihan vaan sen takia, ku ei olla tosi pitkään aikaan tehty mitään yhessä! Siis sen lisäks ku vaan maattu sängyssä ja katottu jonkun sarjan tuotantokautta.. Kierreltiin vähän aikaa kaupungilla, ja mulle tapahtu jotain ihmeellistä, ostin vaan yhen paidan! Huhhu.
Sitten me mentiin Amarilloon syömään, ja pakko sanoo että tällä kertaa oli vähän pettymys. Jouduttiin odottamaan ruokaa yli tunnin, se nyt oli vielä ihan ok, koska ne varotti siitä ruuhkasta sillonkun mentiin sinne. Mutta sittenku se ruoka tuli pöytään, se mun liha oli tosi sitkeetä ja kylmää :( Noh, ei voi mitää, tästä eteenpäin tiedän ainaki että syön vaa kanahampparia siellä:D Piti mennä leffaanki, mutta siellä ei ollu mitään kattomisen arvosta, ni päätettiin sitten tulla vaan kotia, hakee ärrältä leffaa ja kattoo se.

Okei, muuten en ois ostanu mitään, mutta tää oli pakko ostaa:d sain kisapaidan !

Ja maanantaina mulla oli ensimmäinen ajotunti! Ja tänään oli toinen. Mä oon yllättyny siitä että osaan ajaa :D Okei, ens keskiviikko mua pelottaa, koska mennään varkauteen.. Hui. No, eiköhän siitä selvitä hengissä. Alan oikeestaan jo innostua, autolla ajaminen on kivaa! Onneks se opettaja on hirmu kiva, ja höpöttelee niitä näitä ja nauraa :D

Eilen mä kävin Hempun luona kattomassa niitten kissanpentua ja ai että! <3 Näytin äitille sen kisun kuvia ja toivoin että se ois heltyny, mutta ei... Tehtiin myös kaura-omena paistosta ja tuli kauheen hyvää:) Sitten piti vielä illalla lähtee kuluttamaan lenkille energiaa, ni kierrettiin tuosta kylän ympäri.
Huomaa kun on ollu kipeenä, ni ei oo kunto ihan samalla tasolla:D Onneks meillä alko nyt kuitenkin tanssiharkat, ni pääsee 2 kertaa viikossa sitte urheilemaan ees.


Ruotsin yo-kuuntelukin meni, enää kirjallinen osio! Jee :D Meni vähää nii ja näin kuuntelu, jotkut osiot osasin, mutta toisia en sitten ollenkaan. On tullu taukoo taas tähän kirjotteluun, on vaan niin paljon hommaa, mutta kyllä mä yritän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti