lauantai 15. joulukuuta 2012

She got her head in the clouds'


Torstaina illalla saatiin Emman kanssa päähämme lähtee Kuopioon yöks:) 10 jälkeen oltiin perillä, pelailtiin jotain peliä, mikä oli vähän niinkun se värivaltaus, mikä on aapelissa:p Se oli ihan huippu! Sitten nukkumaan ja aamulla virkeenä matkukseen! Olihan mulla kamera, mutta ei me muistettu sitä käyttää :( Ikean lihapullat naamaan ja meno jatkuu! Me pienet tytöt otettii lasten annokset, ja ois pitäny maksaa 2.45, mutta koska oltiin yli 12 vuotta ne velotti joku 3.70?! MITÄ ON TÄMÄ. Saman verran sitä ruokaa siinä lautasella on saakeli, olimpa minkä ikänen tahansa.. 
Noista kuvista näkyykin mun ostokset itelleni, tollanen violetti paita synttäreille ja sitten toi käsikoru. Oon ihan rakastunu siihen<3 En ees voi muistaa mitenkä pitkään oon halunnu tollasen ikuisuus merkin mun ranteeseen killumaan. En vaan voinu kävellä ton ohi :3 Hintaa tais olla joku 13 euroo, ja Bikbokista löytyy!


Illalla laitoin sitten mun huoneen joulukuntoon. Talvella on niin ihanaa polttaa kynttilöitä, paeta pimeyttä ja pakkasta peiton alle ja lukee hyvää kirjaa kynttilän valossa! :)
Myöhemmin sitten Miksu, Juli, Emma ja Aapo tuli meille iltaa istumaan. Pyöräyttelin niille joulutortut, pelailtiin ja katottiin Eat pray love - leffa:) Se oli vähän pitkä eikä jaksettu sitten ihan keskittyä koko aikaa:p 

Mun jalat tärisee tällä hetkellä. Heräsin 9 aikaa ja lähin Niinan kanssa vetämään hikireenin salille. Oli ihanaa olla siellä ku ei ollu vielä liikaa porukkaa ja sai puuskuttaa siellä menemää ilman muitten tuijottamista:)

Nyt mun kuitenkin pitää lähtee laittautumaan, kun kohta tulee sukulaisia synttäri kahville, koska maanantaina: 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti