sunnuntai 9. joulukuuta 2012

En mä koskaan susta irti päästää voi, sä oot kuin melodia'

Tosiaan, meillä oli koulussa keskiviikkona itsenäisyyspäivän juhla, jonka jälkeen päästiin jo pois :) Minä menin kyllä autokoululle harjottelemaan, ja pääsin esikirjalliset läpi! En menetä sittenkään toivoa. Siellä oli myös sen omistajan koiranpentu, ja se oli maailman ihanin, vähän meinas keskittyminen herpaantua ku se pomppi jalkoja vasten ja nuoli naamaa :p

 Illalla mentiin sitten Miran luokse juhlimaan sen synttäreitä. Syötiin, pelattiin tanssipeliä, saunottiin, istuttiin paljussa keskellä yötä ja kateltiin tähtiä. Ihana tunne, kun pakkanen puree poskia ja muu kroppa lilluu lämpimässä vedessä! :) Siinä menikin sitten koko ilta ja olin tossa puol 4 aikaan kotona, ja aamulla oli herätys 9, kyllä väsytti!



Itsenäisyyspäivä! Aamulla mun kummit oli lapsiensa kanssa kylässä. Illalla tossa 5 aikaan lähin sitten Millan luokse Nooran, Hannan ja Nean kanssa leipomaan pipareita, juomaan viiniä,syömään juustoja ja arvostelemaan linnan juhlia! Soitin Niklakselle tossa 10 aikaan, että muut tytötkin lähtee jo nyt ni tuutko hakemaan mut tossa yheltätoista. Se kuitenkin soitti mulle takas joskus 11 jälkeen, että mulla nyt meneekin vähän kauemmin ku rengas puhkes.. :D Siinä sitten Millan kanssa istuskeltiin ja kateltiin telkkaria.



Perjantai aamuna lähettiin Niklaksen, sen siskon ja sen poikaystävän kanssa kuopioon joululahja ostoksille :) En kyllä saanu hirveesti vielä mitään ostettua, joten mun ja Emman on pakko lintsata joku päivä koulusta ja mentävä shoppaamaan :p Tänään aamulla nukuttiin Nikun kaa jonnekkin 12, ja en ikinä nuku niin pitkään, vissiin vähän univelkaa :D

Tänään illalla katottiin sitten iskän ja äitin ja Emman kanssa Avatar, ootin siltä leffalta kyllä vähän enemmän :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti