keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joulu

Nyt on joulunpyhät aika pitkälti sitten vietetty :)

Aattoaamuna lähettii mummon luokse syömään riisipuuroo ja näkemään äitin puolen sukua. Siinä pyörähti muutama tunti ruuan kimpussa, jutellessa ja paketteja vaihellessa :) En oo ottanu mistään lahjoistani kuvia ainakaan vielä, mutta katotaan teenkö niistä sitten erikseen postauksen.

Sen jälkeen ajeltiin sitten mummon ja papan luokse syömään karjalanpaistia, perunoita, laatikoita ja kinkkua. Kateltiin siinä sitten jouluelokuvia, syötiin namusia ja kuha vaa oltiin :) Mummolassa on aina niin lämmin tunnelma, se on siinä kaikista parasta<3 Sitten käytiin hautuumailla viemässä kaikkille menehtyneille sukulaisille kynttilät ja hiljennyttiin siihen hetkeks. Se on jännää, mitenkä hautausmaalla on aina paljon kylmempi ku missään muualla..

Kun päästiin kotiin laitettiin sauna lämpeemään ja kylvettiin :) Joulusaunassa meillä on aina tapana olla vasta mukana. Se tuoksu tuo aina ihan juhannuksen mieleen :3 Sen jälkeen kateltiin vähä aikaa ohjelmia yhessä ja avattiin lahjat. Mä olin tälläkertaa joulupukkina, ja se parta on tuskaa! Koko ajan oli suu täynnä viiksikarvoja.. :p Mutta tässä muutamia kuvia nyt tolta aattolta:

Siinä se sitten hurahti ilta. Iskä oli ostanu meille koko perheelle yhteiseks pelikkarille sen Move-pelin, ja se on ihan huippu! Pelattiin jonnekki yhteen yöllä golffia, ja minä voitin! :)

Eilen sitten Niklas tuli meille aamulla ja pelattiin movea monta tuntia:d Käytiin myös lenkkeilemässä ja mummokin tuli meille syömään jouluateriaa:) Sitten illalla mentiin Niklaksen kotiin ja pelattiin 10 min monopolia, kunnes kyllästyttiin ja vaihettii aliakseen:p Yöllä hakattiin myön NHL 13, ja mä olin liekeissä! Pelattiin kaks peliä ja mä voitin molemmat 4-3! Hyvä minä:p

Tänään sitten juhlimaan Riinaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti