maanantai 17. joulukuuta 2012

Hyvää syntymäpäivää, mulle

Nyt saattaa olla luvassa tosi epäselvää tekstiä, koska mua väsyttää ihan kauheesti.
Heräsin aamulla ja riehuin sängyssä ja lauloin itelleni, koska Niku oli liian väsyny... Oli pakko ensimmäisenä päivänä ottaa ilo irti ja pelata pelikonetta! Se ryökäle vei mun rahat ;( Ei tämä vielä kyllä ihmeelliseltä tunnu, ootin jotain enemmän:p tyhmä minä.

Mutta tosiaan viikonloppuna mulla oli vieraita ja sain lahjoja :p Kummit ja mummot kävi kylässä+ Emma ja sen perhe :) Oli tosi ihanaa saaha pieniä serkkuja tänne kylää ja pelailla pleikkaria niiden kanssa ja istua sohvalla mummon kanssa ja höpistä turhia:) Eli siis toisinsanottuna koko viikonloppu meni myös syödessä! Ja nyt muuten turvottaa..  Mutta tässä joitakin juttuja mitä sain lahjaks :
Mummo ja Pappa toi maailman sulosimmat tyynyliinat :3
Niklaksen perheeltä sain kynsilakkoja, karkkia ja sitten tollasen tosi hyvän tuoksusen vartalokuorinnan:)
 Mä olin ronkunu Kalevala sormusta jo kuin pitkään ja nyt Niklas anto sen mulle :3 oon superilonen
 Porukoilta sain kännykän mun vanhan romun tilalle ja nyt en muuta teekkään ku surffaile netissä tai pelaa Pouta, ku muut on tehny sitä jo vaikka kuinka kauan ja mä oon vasta nyt mukana nykyajassa
Emman perheeltä sain tollasia tosi hyvän tuoksusia käsirasvoja :)

Nyt vielä pitäis jaksaa uurastaa tää viikko koulussa ja sitten torstaina hölläillään! Joulu onkin aika kiireinen ku pitää tehä suursiivous koko talossa, kuten varmaan kaikki äidit, myös meidän äiti saa siivousvimman jouluks...(kyllä mun pitää puhistaa joka perhanan laatikkokin mitä mun huoneesta löytyy)
Sitten tietysti vietetään aikaa perheen ja sukulaisten kanssa. Joululomaan mahtuu myös Riinan synttärit, kun sekin täyttyy vihdoin 18 :) Ja sitten mulla on myös pankkikeskustelu, josta saan ne nettipankki tunnukset ja mitä muuta lie:p Mutta kyllä musta aina välillä kuuluu!

Nyt kuitenkin on pakko mennä nukkumaan, ikä painaa päälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti