tiistai 4. joulukuuta 2012

Ei se voi olla väärin lähtee maailman ääriin'

Järkyttävän kylmää! Tuntuu että reidet jäätyy irti farkkujen alla... Varsinkin ku oltiin Niinan kanssa reenaamassa ja sen jälkeen ku tuli ulos salilta ni kyllä palelti.

Lisäks mua on alkanu vähä huolettaa tuo mun ajokortti tilanne, pelkään että en pääse kirjallisia kysymyksiä läpi :s Siellä on kyllä niin ufoja kysymyksiä, mistä mä voisin tietää paljon rekka painaa?! Mä en ymmärrä miks tuollasta edes kysytään! Ei hirveen oleellisesti vaikuta varmaan mun ajotaitoon joku rekan paino.

Tänää meillä alko koulu vasta kahelta, koska äikän tunnit oli peruttu. Aamulla tylsistyin ja ottelin sitten kuvia pitkästä aikaa:d Yritin olla ahkera ja menin jo 12 autokoululle, mutta siellä oli ovet lukossa! Menin sitten kouluun istuskelemaan ja syötiin tyttöjen kanssa pullaa ja juotiin kahvia, eli kivempaa siellä ainakin ku olla yksin kotona :) Koulun jälkeen tosiaan mentiin Niinan kanssa sinne salille ja joku mies tuli sanomaan muista reenata myös rintalihakset! Ällötti.



Huomenna lähetäänkin sitten juhlimaan Miraa! :) Varmasti tulossa taas yks mukava ilta. Torstaina mennään sitten mummolaan onnittelemaan mummoo ja syömään tietenkin :p Illalla sitten suuntana Timola ja linnanjuhlat, ja perjantai menee shoppaillessa, eli musta kuuluu todennäkösesti tossa viikonloppuna tai maanantaina.

P.s Eilen tilattiin mulle se kännykkä ja nyt jännittää onko se hyvä:p Joulukuun 17. päivää odotellessa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti