sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

We can burn brighter than the sun!

Aamulla mä en voinu millään käsittää että on koulujenloppu. Ja keli ei kyllä suosinu yhtään! Taas on vuosi vierähtäny, alkuvuodesta lupasin itelleni että ala skarppaamaan opiskelun suhteen, mutta en mä kerenny,kun aika meni niin nopeesti! Ens vuonna sitten. Tajuttiin myös kavereiden kanssa, että vuoden päästä on meidän vuoro istua tuolla edessä valkolakit päässä. On se vaan niin uskomatonta, vasta mä menin yläasteelle!






Nyt ois lakkiaiset juhlittu. Autossa istuin kiitettävästi ja söin niin paljon että olin ilonen ku tajusin että seuraavaan paikkaan on melkein kahden tunnin ajomatka! Maha kerkes vajua, ja jakso taas maistella ihania ruokia! :) Tänään käydään vielä kaveriporukan kanssa Aapon valmistujais kahveilla ja viemässä lahja!








Illalla kotiuduin tossa 9 aikaa, menin suoraa emmalle ja istuttiin siellä kavereitten kanssa iltaa:) Pelattiin buzzia,juoruiltiin,naurettiin! Yöllä lähettii kattoo oisko kylällä ketään, ku vesisade oli jo helpottanu, mutta eipä siellä ollu.. Istuttiin urkkakentän katoksessa parituntia, enkä muista millon oon viimeks nauranu niin paljon. Happi meinas loppua, vatsalihakset kramppas ja silmistä valu vedet :D Kyllä se vaan on niin, että kun on hyvässä seurassa, niin ei sillä kelillä väliä ole, hauskaa oli! Olihan se kieltämättä erilainen koulujenloppu, aina ennen on oltu kylällä koko ilta ja nähty hirveesti ihmisiä, mutta ei se mitää:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti