perjantai 1. kesäkuuta 2012

why can’t this moment last forevermore?


Tää viikko on menny ku unessa, kauheesti on tapahtunu kaikkee ja nytkun miettii, ni tuntuu ettei muista yhtikäs mitään:d Huomenna ois kevätjuhla, kriiseilen tässä parhaillaa miten laitan hiukset ymsyms. Jouvun aamulla myös tekemää Emmalle kampauksen, eli joudun heräämään aikaseen! Sitten lauantai päivä meneekin oikeestaan yo-juhlia kiertäessä. 2 aikaan suunnataan äitin kanssa suonenjoelle serkkutytön lakkiaisiin, siitä jyväskylään toisen serkkutytön lakkiaisiin ja sen jälkee vielä niklaksen juhliin:) Sitten illalla mä aionkin ottaa rennosti, ei vielä mitään käsitystä mitä teen, koska keli on kai mitä ihanin.. Eiköhän sitä kavereiden kanssa jotain kuitenkin keksi vaikka satais norsuja!

Tänään me oltiin tanssi tytyjen kanssa vetäsemässä meidän esitys noille yläasteelaisille, niillä oli siellä joka vuotinen kevät-konsertti. Esitykset oli hienoja ja ne laulo jopa ihan hyvin! :) Tuntu vaan oudolta olla siellä, ite lukion kakkosluokkalaisena, se touhu on niin erilaista, olin melkeen onnellinen että oon ohittanu ton eläintarha vaiheen mun elämästä.. :D
Patun kaa laitettiin emman hiukset juhlakuntoon!

Mun ajatukset on lentäny ihan täysin kesälomassa, yritin vaan tsempata itteeni että jaksaisin, mutta kaikki kiva tekeminen vei voiton! Ollaan pelattu biitsiä,tennistä,käyty extempore reissulla varkaudessa hm;llä ja mäkkärissä, leivottu ja oltu vaan! Hirveen mukavaa on ollu, ja nyt ootan vaa innommalla ku alkaa iha kokonainen vapaus. Okei, en tiiä voinko sanoo noinkaan, koska maanantainahan mulla työt alkaa, mutta on se silti loma! :)


Mun vapaa-aika on näyttänä ihan liian vähän tältä.

Toisaalta mua ahistaa ajatus siitä, että pitää mennä töihin, ku sitte lämpimin aika päivästä kuluu varaston nurkissa.. Mutta ajatus siitä, että saa omaa rahaa ja on varaa tehä kaikkee mukavaa!



Mulla on ikävä lämmintä kesäsäätä!:( Kerkesin jo hankkia rusketuksenki, mutta tätä menoo se on aika nopeesti mennytttä..
Jep, Niklas lakkas mun kynnet...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti