keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

töitä&keilaamista

   Mä oon yllättyny. Mua ei ärsytä yhtää olla töissä. Johtuu kyllä varmaan siitä, kun tuolla ulkona sataa koko ajan vettä, ni eipä kotonakaan ois muuta tekemistä ku istua koneella ;d Päivät vaan juoksee ja aika ei tunnu yhtään pitkältä:o

   Eilen oltiin sitten Emman, Miksun ja Julin kanssa kailaamassa kuopiossa, samalla käytii shoppailee ja mäkkärillä:d Pidin itteni kurissa enkä ostanu yhtäkään vaatetta! Ruokaa vaan. + oli sijotus ostaa anttilasta karkkia ku siellä kilo makso vaan 3.99e! Ois ollu rikollista jättää niitä namuja ostamatta :)

   Mä sain keilaamisessa ihan satanolla muilta turpiin, mutta ei se mitään haitannu hirmu mukavaa oli silti!



Siinä mun rökäle tappio, ja se ei muuttunu yhtää paremmaks missään vaiheessa..






3 kommenttia: