tiistai 12. kesäkuuta 2012

Summer paradise

Lomalla nää viikot oikeen lipuu sormien läpi! Aika juoksee paljon nopeempaa kun koulu aikana. Miksiii?! Kohta sitä huomataan että ens vuoden kirjoja ei oo tilattu ja huomenna se koulu alkaa..

Tässä lomaillessa me ollaan kavereitten kanssa yritetty keksiä joka päivälle jotain ohjelmaa. Ollaan syöty jätskiä, pelattu buzzia , yatzya ja biitsiä. No tosissaan tota biitsiä pelattii ehkä 10 min erittäin huonolla menestyksellä.. :D päädyttii sitte ennemmin  juoruammaa!  Kohta pittää lähteekkin Saulin luokse kattomaan leffaa. Sen nimi on  siepattu, se vaikuttaa jännältä, mutta ehkä pää syy tän kattomiseen on toi pääosan poitsuli:D Ainaki ku minä ja Emma valittiin nii Taylor Lauthner pääosassa kuulostaa iha hyvältä;)

Lauantaina pääsin myös ekoihin  crossikisoihin tänä vuonna! Oli muuten ihanaa nähä kaikki "kesä-kaverit" ! Niiden kanssa syntyy aina maailman tyhmimmät läpät, ja crossi radalla kaikuu meidän käkätys :d vatsalihakset aina kramppaa illan päätteeks!










Huomisen jälkeen enää viikko töitä jälellä, sitte pääsee vähän lomailemaan! Varattiin Niklaksen kanssa matkat tallinnaan, lähetään tossa juhannuksen jälkeen. Pääsee sitte sinnekkin vähän rentoutumaan, että sitä ootellessa!
Mun tätikin tulee just ennen juhannusta suomene kuukaudeks tuolta Abu dhabista, ni mä vietän varmasti suku juhannuksen mökillä, ja oikeestaan ootan sitä jo innolla. Meiän suvulla on tapana kokoontua mökeille, kun ne on n. kilometrin säteellä toisistaan, vietetään ilta sitten siellä. Ei mua edes huvittais jäähä tänne minnekkään ryyppäämään vaan. Tiedän, olen outo.

4 kommenttia:

  1. et oo outo, iteki aina oon vaa sukulaisten kanssa meillä juhannuksen :D ois jotenki outoo lähtee kavereitten kanssa jonneki ryyppäämään, ku on aina viettäny juhannuksen samalla tavalla :p

    VastaaPoista
  2. no niinpä! mä aattelen samalla tavalla, eikä harmita yhtään:)

    VastaaPoista
  3. Harrastatko sä siis motocrossia vai oliks vaan kattomassa? :D Vitsi, mun on ihan pakko alkaa lukee tätä blogii jo pelkästään crossin takia :D

    VastaaPoista
  4. En minä harrasta, vaan pikkuveli ni minä oon sitte aina vaan mukana:)

    VastaaPoista