tiistai 9. lokakuuta 2012

Shine bright like a diamond

Nyt vihdoin saan kirjotettua tästä meidän mökki viikonlopusta! :d On ollu vaan niin kauheesti kaikkee, ni ei oo vaan yksinkertasesti kerenny.. Mut eka nyt vähän kaikkee muuta :p

Perjantaina oltiin meijän tanssi porukalla kuopiossa!:) Käytiin kattomassa jazzin up tanssinäytös, se kesti vaan tunnin ja se aika meni kauheen nopeesti! Toissalta me ootettiin että se loppuu, ku oltiin jo aikasemmin sovittu että sen jälkeen mennään sitten mäkkärille syömää! :D Ja mä unohin kameran kotiin...


Lauantaina mulla oli sitten töitä, ja ostin sieltä Espanjalaisille tuliaisia! Sellaset siniset huivit missä lukee I love sauna ! Ne on niille niin sopivat, ku ne hurahti saunomiseen ihan kokonaan.

Käytiin myös Niklaksen kanssa vesileppiksellä uimassa, mutta ai juma, ku siellä oli varmaan täys bussillinen pentuja samaan aikaan, ni olipa hauskaa.. :D Sen jälkeen käytiin hakemassa kebab ranskalaisia ja pizzaa, ku tuli niin kauhee nälkä! Illalla oltiin sitten Emman ja Miksun kanssa, pelattiin korttia muutama tunti ja sitten mentiin nukkumaan:)

Sunnuntaina mentiin Emman kanssa kattomaan rossia siilinjärvelle. Oli kauheen kylmä, mulla oli sormet ja varpaat ihan jäässä, en edes tuntenu enää niitä siinä loppu ajasta.. Joten kuvia ei ole oikeestaan ollenkaan  koska kädet ei yksinkertasesti toiminu ja kaiken lisäks koko päivän sato vettä. JEEE.
No ei vaa, huonosta kelistä huolimatta oli tosi kivaa, naurettiin koko päivä jollekkin maailman typerimmille jutuille :p



Mutta nyt, abien mökkiviikonloppu!

Perjantaina ei ollu siis ollenkaan koulua, ni 12 aikaan Noora, Hanna ja Milla tuli meille auttamaan mun pakkaamaan yms. Sen jälkeen mentiin sitten Nooran luo syömää ja odottelemaan kyytejä! Sitten kurvailttin mökkeilemään ja oli ihanaa päästä viettämään tyttöjen viikonloppua. Tuolla reissulla me myös tutustuttiin kaikkien kanssa kauheen paljon paremmin, ku eihän sitä koulussa ihan kaikesta puhuta ;) Perjantaina meillä oli tollanen "nätti päivä", eli laitettii hienot vaatteet päälle ja naama kuntoon!


Lauantaina sitten päivä menikin kokkiohjelmia kattoessa, pelaillessa pelejä ja rupatellessa. Oli ihan mahtavaa vaan olla ja rentoutua, kun ei tarvinnu stressata mistään! :) Oli ihan tosi kiva viikonloppu, mahtavien ihmisten kanssa! Riidoiltakin säästyttiin, eikä tarvinnu huutaa, mutta ihmettelen ku vatsalihakset ei ollu kipeenä sen nauramisen jälkeen! :D
 Mun ja Nooran mummot oli molemmat ollu lapissa ( ei kahestaan), mutta saatiin tuliaiseks samanlaiset sukat ::D

Siinäpä se oikeestaan. Nyt mun pitäis saada Jupilta meidän teemapäivän kuvat, ni voisin sitten siitä kirjottaa:)


Mulla on parhaillaan vaatekriisi menossa, en tiiä ollenkaan mitä pakkaisin mukaan sinne Espanjan lämpöön ( toivottavasti on ees lämmintä.. ) Pitäis pikkuhiljaa alkaa pakkailemaan, kun perjantaina on lähtö 12 päivällä ja mulla on joka päivä puol 4 koulua ja sen jälkeen harkat... Ja kaiken lisäks oon maailman hitain pakkaaja varmaan:D
Lennetään Kuopio->Helsinki->Amsterdam->Madrid, joten voi olla että illalla perillä on aika väsynyttä porukkaa, koko päivähän tuossa menee! Mutta kuitenkin kerron sitten kun palaillaan siitä miten matka on menny! Mua pelottaa toi lentäminen aina yhtä paljon, vaikka monesti oonki lentokoneella paikasta toiseen menny. Ei se pelko vaan sieltä minnekkään häviä!

Nyt mä alan valmistautumaan salille lähtöön Niinan kanssa!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti