maanantai 29. lokakuuta 2012

Huhhu, on nyt vähän jääny tämä kirjottelu. Mulla ei oo vaan viime viikolla ollu mikään päivä aikaa! Joka päivä koulua puol 4 asti, maanantaina ja tiistaina olin autokoulussa Varkaudessa, joten olin kotona vasta myöhään.. Keskiviikkona oli reenit ja torstaina olin riparipamauksessa kattomassa Idän ihmeitä! Oli meillä ainakin hauskaa ja musiikkikin oli kuunneltavaa :)



Perjantaina olin Emman kanssa yllätys yllätys :p Tilattiin The bos:ilta meikkejä! Mä en käsitä miten ne voi olla niin halpoja?!  Ripsari makso 3.90 ja luomiväri 4.90, en sitten tiiä minkä laatusia ne on, mutta ainahan sitä kannattaa kokeilla :) Ois kyllä ollu houkutusta tilata paljon kaikkee muutakin, mutta aattelin nyt eka vaan kattoo että minkä laisia nuo on.








Lauantaina mentiin Hennan ja Janin kanssa salille 9 reikäreikä! En oo ikinä ennen menny noin aikaseen, mutta pakko kyllä sanoo että se on paljon parempi mennä aikaseen ku illalla raahautua! Siinä heräs mukavasti, eikä siellä ollu muita ni sai olla rauhassa :)


Sen jälkeen mentiin pitkästä aikaan mummolaan! Sinne on aina niin mahtava mennä, kun avosylin otetaan vastaan ja pöytä on täynnä mitä ihanampia ruokia! <3 Mummolassa on aina olo kun kotona ois, saa vaan olla :) Mulla ja mummolla oli neulontakoulu, kun mä yritän neuloa lapasia, ni tarvisin vähän opetusta :p Kameran unohin ylläripylläri kotiin..
Tosta vielä kuitenkin jatkettiin mun kummin luokse samalla reissulla, se oli neulonu mulle ihanan huivin! Olin niin ilonen ku se anto sen mulle ku oon ite yrittäny alottaa tollasta paksua ympyrähuivia alottaa, mutta en vaan saa aikaseks..
Illalla vielä menin Niklaksen luokse, se oli järjestäny meille piknikin sisälle! Kokannu kanasalaattia ja tuommosta, kyllä mua ainakin hemmoteltiin tuona päivänä! Illalla oli kyllä maha niin täynä että ei herranjumala..


sori surkeet kännykkäkuvat,
 
Sunnuntaina makoiltiin sitten koko päivä sängyssä ja katottii maailman huonoin leffa: Sweeney Todd. Ei iskeny muhun ollenkaa ja oli aika lähellä että ei lopetettu kesken kattomista...
Illalla mentiin Emman kanssa Hennan luokse sen synttärikahveille!:) oli muuten hyvää piirakkaa ja kakkua! enkä taaskaan muistanu ottaa kameraa mukaan.. oon töhö

Ja yöllä täällä oli satanu lunta! Nyt kyllä vähän vituttaa, koska mun piti mennä lenkille, mutta ei tonne lumen keskelle hirveesti huvita mennä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti