maanantai 7. toukokuuta 2012

All that counts is here and now'

 Huhhu, nyt on ollu kyllä semmosta vilskettä elämä. Tuntuu että pitäis olla koko ajan tekemässä jotain kouluun liittyviä asioita: esseitä, esitelmiä, kirja-arvosteluja ja vaikka mitä muuta! On vaan niin paljon muutakin elämää, ja se vie enemmän mielenkiintoo ku tuo koulu.. Sen takia mulla kaikki aina jää viimeseen iltaan, kun teen vaan ennemmin mitä tahansa muuta, vaikka siivoon. Tälläkin hetkellä oon kirjottamassa tätä, vaikka hyvin tiiän että enkun aine ja kaikki läksyt oottaa mua, ne oikein vaanii tossa vieressä ja tuijottaa syyttävästi Nyt on kuitenkin pakko pikkuhiljaa alkaa ottaa itteesä niskasta kiinni, enää kaks viikko ja sitten koeviikko ja LOMA. Okei, mulla kyllä alkaa heti maanantaina sitten työt, mutta ei se mitään:)


 Viime perjantaina me oltiin isosten kanssa pelaamassa paintballia! Ajattelin eka että en varmasti halua mennä, enkä varsinkaan uskalla, kaikki oli kertonu miten paljon se sattuu.  Onneks kuitenkin rohkaistuin! Siinä tuli semmoset adrenaalini paukut, ei sitä kipua niin paljoo tuntenu, kyllä se kirpas, mutta ei se menoo haitannu! Nyt on muistona sitten muutamat kivat mustelmat :) Laittelen kuvia myöhemmi, kuha ne joskus sonjalta saan.

 Sitten meillä oli sunnuntaina tanssiesitys. Kenraalihakoissa tuntu että kaikki menee niin pieleen ku vaan voi.. Mutta onneks kuitenki esityksessä kaikki meni aikalailla putkeen, ja voisin jopa sanoo että se näyttä hyvältä!
Hallitaan nooran kanssa tää poseeraus.

 meiän erittäin nätit tanssi hameet :d
 Nauran tälle kuvalle! mulla oli iso mustelma polvessa ja rysähin sen päälle-> koski!
 Nätti emma<3 se on raju.
 Saatiin kukkaset :)



Ja sit vielä lopuks, eilen taivas näytti ihan hirveen ihanalta! ja tänää leikin donnan kanssa:) Nii ja kävin mä viikonloppuna niklaksenki luona oleilemassa, mutta ei siitä mitään, ku herralla on jääkiekon mm kisat 24/7 näkymässä telkkarissa, ni voitte arvata mitä tehtiin.. 

 Jep, ollaan niin kauniita..



Paras koira ikinä! <3

2 kommenttia:

  1. joo tosi nätti kuva musta...:D:d
    terveisin salainen ihailijasi

    VastaaPoista
  2. ooh, oon ihan otettu, kukaha mahtaisit olla?! ees pikku vinkki?;)

    VastaaPoista