torstai 22. marraskuuta 2012

You're an asshole, but I love you'

Tuijotan vaan tätä valkeeta sivua, enkä tiiä mistä alottaisin. Jostain kai se ois vaan pakko..

Matkuksessa tuli taas käytyä sunnuntaina Emman kanssa. Oon ollu siellä jo kolmena viikonloppuna peräkkäin, voi sitä rahan määrää mikä sinne on uponnu! Tänään tuli tiliote ja melkeen itketti :( Aattelin että voisin kerätä nyt kaikki vaatteet mitä oon sieltä ostanu ja laittaa kuvat tänne, ni ois jotain vähän erilaista! 
Siellä ois ollu ihana mekko, mutta ehkä mä etin kuitenkin jotain erilaista. Pakko nimittäin ostaa jotain vähä juhlavampaa, ku on kuitenkin synttärit ja abiristeily tulossa..


Maanantaina olikin vielä koulua ihan normaalisti, mutta tiistaina mulla oli vapaapäivä! Se oli kyllä ihan vaan omaa ansiotani että se oli vapaa, koska skippasin matikan kokeen. En olis osannu mitään ni ajattelin että en halua mun tokariin mitään vitosta, ku kaikki muut kurssit joko kasia tai ysiä.. Toisaalta ärsytti ku kävin sen periaatteessa 'turhaan', mutta sitten ku kuitenkin miettii että opin ne asiat edes jotenkin kirjotuksia varten, ni ei harmita :) Vapaapäivän kunniaks me kokkailtiin Emman kanssa kanasalaattia ja oli muuten hyvvee!


Kävin myös Niinan kanssa salilla, ja ai jumankauta sen muuten huomaa! Paikat on ihan jumissa..

En muista kerroinko jo että sain ruotsin kirjotuksista M:n ! jeejee.

Tänään mulla olikin psykan koe, ja se nyt meni vähän miten meni, mutta ei anneta sen masentaa!:) Mun ja Millan oli myös pakko kattoo tänään salkkarit ennakkoon, ku jännitti niin paljon, että pääseekö Severi kotiin! 

Viikonloppu on täynnä suunnitelmia, ja en tiedä mistä repisin aikaa kaikkeen. Ahistaa, miks vuorokauteen ei vois saada ylimääräsiä tunteja jos niitä tarvii? Huomenna me mennään tuunaamaan ne meidän seurakunnan tilat loppuun, lauantaina mulla on töitä ja illalla mennään Emman luokse viettämään iltaa kavereiden kanssa ja sunnuntain lupasin pyhittää Niklakselle. 
Eihän tuossa vielä mitään, muttakun kaiken lisäks pitäis lukee yhteiskuntaoppia, josta en ymmärrä hölkäsenpölläystä! Lukee Sofi Oksasen Puhdistus loppuun, kirjottaa siitä ja Layla-kirjasta vertailu ja kirjottaa toinenkin essee. Jos musta ei ens viikon aikana kuulu, olen kuollut ajan puutteeseen.

Ja pakko vielä laittaa tää laulu, koska oon rakastunu! Johtuen ehkä siitä että löydän hieman omia tunteitani siitä, pakko myöntää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti