keskiviikko 14. marraskuuta 2012

That's who I am.


1. Mua on oikeesti varmaan aika hankala rakastaa. Mulla vaihtelee mielialat niin paljon, ja kiukuttelen kyllä jos siltä tuntuu..
2. Mun huoneessa on tositosi harvoin siistiä. Sillonkun äiti huutaa raivonpartaalla ovella että siivoo tai vien sun oven ni vaivaudun siivoomaan. Siisteys, se ei vaan jotenkin oo mun juttu.
3. Donna on oikeesti ihana, mä aina höpöttelen sille ihanku kavereille, se nukkuu mun kanssa aamusin ja muutenkin odottaa aina ilosena ku tuun kotiin.
4. Mulla on veli, ja oon siitä erittäin ilonen. Melkein ikinä ei tarvii olla yksin kotona, ja on oppinu kaiken jakamisen jalon taidon ja semmoset. Lapsena toki riideltiin vähän enemmän, mutta nyt me ollaan jo melkeenpä kavereita.
1. Aivan sama onko ihminen homo taikka hetero. Se on silti ihminen. Tunnen suurta halveksuntaa ihmisiä kohtaan, jotka huutelee:hyi saatana kato homoja. No olkoot, ihania ne on silti.
2. Olis ihan huippua jos eläimet osais puhua! Ne vois osata kertoo niiden tunteita, ku ne vaan vinkuilee ja heiluttaa ilosena häntää.
3. Nojoo, tähän onkin selitys tuolla ylemmässä kuvassa. Tästä näköjään ainakin huomaa, että rakastan eläimiä enemmän ku mittää :3
4. Täykkärit! Maailman paras telkkarisarja. Nytkin ne pyörii uusintana, mutta pakko kattoo! En oo kyllä nuita ihan ensimmäisiä jaksoja kattonukkaan, ni ihan mielenkiintosta.
1.  Jep. Oon henkeen ja vereen suomalainen. Musta on ihanaa matkustella ja nähä uusia paikkoja, mutta aina se on vaan niin hienoo palata kotiin. En usko että tuun koskaan asumaan missään muualla ku Suomessa, täällä se koti vaan on.
2. Tanssi. Oon harrastanu sitä tuolta viitosluokasta asti, enkä osais kuvitella itteeni mihinkää muuhun harrastukseen. Kun oppii jonkun hankalan sarjan tai liikkeen, ni tulee voittajafiilis! Aina kun oon yksin kotona ni tanssin vaan ympäri taloo, mut niin kai ne kaikki tekee.
3. Kaikki kiteytettynä yhteen lauseeseen. Eläimet vaan on jotain maailman sulosinta maanpäällä! <3
4. Shoppailu on mulle kirous. Aina jos pääsen kaupungille, ni en kyllä sieltä tyhjinkäsin lähe. Vaikka mitään ei taviis, ni silti jotain löydän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti