sunnuntai 11. marraskuuta 2012

We will stand tall, face it all together'

Nyt on juhlittu Neppua, shoppailtu ja mässäilty!
Perjantaina meillä oli siis Nean synttärit, koko ilta oli tosi kiva. Jos Neppu luet tätä niin kiitos kovasti!:) Mut kirjottelen siitä sitten enemmän kuhan saan kuvia joku kaunis päivä joltakin, ku mä unohin kameran!!

Lauantaina mua ei kauheesti naurattanu ku herätyskello soi 7 aamulla, ja piti lähtee shoppailemaa Niklaksen ja sen perheen kanssa.. Kyllä se siitä sitten voitonpuolelle käänty, ku olin käyny ostamassa kana kolmioleipää ja istuin matkuksen penkillä ja koomasin hetken. Sain kuitenkin ostettua muutaman paidan ja korvikset :) Käytiin syömässä siinä jossakin Daddy's dinnerissä, oli ihan hyvvee ruokoo:) Oltiin jo ennen 9 siellä, ja vasta joskus 5 aikaan lähettiin pois, ni kerkes ihan mukavasti kiertää kaikki paikat.. :D
 Olen erittäin pirteä.

Illalla olinkin stten Emman kanssa, ja siivosin mun vaatekaappia, se ei oo varmaan ikinä ennen ollu nuin siisti! Mutta se kestääkin varmaan huomiseen.. :p

Tänään onkin sitten isänpäivä. Me ostettiin iskälle vähä uusia vaatteita, ku se on niin huono niitä ite ostamaan, karkkia ja sitten meidän koko perheelle leffaliput. Mennään illalla kattomaan toi uusin bondi, en oo kyllä yhtäkään aikasempaa nähny, mutta pitää toivoo että tykkäisin siitä :) Iskä on höpöttäny tosta leffasta koko viikon, ni pakko se on sinne viedä :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti