torstai 21. helmikuuta 2013

Lukuloma päivittelyä

Näistä kuvista varmaan näkee, mitä tapahtuu kun on kotona, eikä oo koulua.
Lukulomaa oli ollu päivä ja mä jo mietin että seinät kaatuu päälle. Mua ei oo luotu olemaan eristyksissä :D
Lukuinto oli myös parina ekana päivänä vähän kadoksissa (kuten ehkä kuvista huomaa), mutta nyt oon jo vihdoin löytäny sen:p


Onneks mulla on kuitenkin koko päivän aina Donna seurana. Nyt nautin jopa siitä, kun se alkaa vinkua ja haluaa lenkkeilemään. Oon jopa panostanu siihen! Normaalisti me kävellään joku n.2 kilsan lenkki, mutta nyt on  aikaa ja uón ollu hirmu hyvät kelit! Lähen Donnan kanssa aina aamusta lenkille jäälle ja päästän sen vapaaks juoksemaan, vähänkö se nauttii siitä. Innoissaan kirmailee siellä :3

Eilen myös tytöt tuli meille, kun ei jaksettu enää lukemista.. :D Dippailtiin porkkanoita ja kurkkua ja pelattiin terapia peliä. Lisäks saatiin hepuli kohtauksia ja muutenkin oli ihan urpot jutut. Lukio puuduttaa aivot. Ainakin näin loppu vaiheessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti