keskiviikko 6. helmikuuta 2013

I'm just the same as I was

 Eilen koulun ja töiden jälkeen lähin äidin kanssa varkauessa käymään, koska mun silmälasit oli tullu! Olin hyperilonen, koska jos en ois saanu näitä ennen perjantaita (äikän yo) mun pää ois räjähtäny. Jos joudun kirjottamaan tai lukemaan jotain pitkään, niin alkaa armoton päänsärky.. Mutta tänään olin kotona jo tossa 11 jälkeen, kun aamulla oli vaan enkun kuuntelu ja sitten reenailtiin abilauluja, jotka alkaa mennä jo hyvin! :) Mutta tässä nyt kuitenkin muutamat kuvat:

Sit se meni pelleilyks






















Samalla käytiin sitten ostamassa mulle vähän ruokaa, ja mä sit heivailin niitä ympäri taloo:d Ja meillä on pakko kirjottaa tohon ruokaan että älä ota, jos haluaa että se löytyy jääkaapista vielä tunninkin päästä... 

Maailman paras kappale tällä hetkellä:
En ymmärrä miks mikään versio ei toimi tässä.. No mut jos jaksaa painaa tuota: Katso youtubessa
Tuohon koostuu aika paljon tän hetken ajatuksista.
Pitäis kasvaa aikuiseks, itsenäistyä ja jatkoukuolutus!?

It's time to begin, isn't it?
I get a little bit bigger but then I'll admit
I'm just the same as I was
Now don't you understand?
I'm never changing who I am



Oikee esittäjä Imagine Dragons, mutta molemmat versiot on  mahtavia:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti