maanantai 14. tammikuuta 2013

Rule number one, is that you gotta have fun

Aikaa on vierähtäny siitä kun oon viimeks kerenny kirjottelemaan! Ja paljon on tuona aikana tapahtunu.
Oon saanu ajokortin! Wuhuu hyvä minä :p Hirveesti en oo vielä kerenny ajelemmaan mutta eiköhän tuota vielä kerkii. Käytiin siinä sitten erittäin hehkeenä ajelemassa.. Ja tästähän huomaa kuinka paljon mun kaverit luottaa mun ajotaitoihin

Tuntuu että en saa mitään aikaseks. Mietin aina mitenkä paljon pitäis kaikkee tehä, mutta en tee. Olen varmaan yks laiskimmista ihmisistä.. Kirjotuksiin ei oo ennää kauan, ja mä en edes stressaa, oon vaan. Ei näin!

Ykskin ilta mulla oli tylsää, nii päätin sitten leikkiä Donnan kanssa:p
on se nii lutune<3
Viimeviikosta ei oo oikeestaan mitään järkevää kerrottavaakaan, paitsi että harkat alko! Oli vielä sellaset harkat että hapotti ja hikivirtas. Lopussa tuntu melkeen siltä että ei jaksa enää hypätä.

Varmaan maailman ihanin tunne on olla kavereitten kanssa. En edes muista millon oisin nähny noita ihmisiä viimeks (siis kaikkia yhtä aikaa). Perjantaina kokoonnuttiin Saulin ja Juhon kämpälle Varkauteen. Meillä oli tortilla nyyttärit ja peli-ilta. Ihan mahtavaa:3 Siinä ilta menikin syödessä ja pelaillessa. 12 aikaan lähtettiin lepikkää kohti, mutta kun oltiin meiän koti pihassa, niin Aapo ja miksu päättikin että ei saadakkaan mennä nukkumaan vaan mennään vielä Aapon luo.. Mä ja Emuli ei kyllä hirveesti asialle lämmetty, mutta pakkohan se oli mennä :D Loppujen lopuks sitten 2 aikaan kampesin omaan sänkyyn, ja aamulla aikanen herätys..


Lauantaina lähettiin sitten Niklaksen kanssa Joensuuhun sen siskon luokse :) Käytiin eka kaupoilla kiertelemässä, mutta ei sieltä mitään kummempia löytyny. Muutama hoitoaine hurjilla alennuksilla. Ostoksiin ois oikeesti menny 43 euroo, mutta siellä oli -70%(tai enemmänkin), ni multa meni vaan 9.90! Olin ihan järkyttyny ku se sano sen summan siinä kassalla ::D Sen jälkeen Amarilloon syömää ja sen jälkeen iltaa istumaan :p


2 kommenttia:

  1. VOI EI MITÄ RUOKAAAA !!1 kauhee nälkä t.neppu

    VastaaPoista
  2. ja apua, en tienny että tää on jossain netan jutussa :DDd

    VastaaPoista